πρόβλημα με sus 10.2 & HP laserjet 1100

Yorgo Papadopoulos yorgo at hellug.gr
Wed May 2 16:05:22 EEST 2007

Γεια σας και πάλι,
τελικά το πρόβλημα το έλυσα μέσω ρυθμίσεων BIOS (που είμαι εντελώς άσχετος).
Εκεί είχε ECP και EPP στις ρυθμίσεις και τα έβαλα και τα δύο για να
είμαι σίγουρος και δούλεψε.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω με την ευκαιρία τα παιδιά που μου έγραψαν, άμεσα.
Παρ' όλα αυτά υπάρχουν 1-2 παρατηρήσεις που θα ήθελα να κάνω.

Quoting Thanos <pampo at freemail.gr>:

> Το γεγονός πως δούλευε δεν σε προβληματίζει; Δεν σκέφτεσαι το
> ενδεχόμενο να μην έχει εγκατασταθεί κάτι ή να μην το έχεις ρυθμίσει
> σωστά; Γιατί δηλαδή να απογοητεύεσαι από ένα misconfiguration ή ένα
> απλό λαθεμένο χειρισμό;

Όταν ο printer σου δουλεύει μια χαρά με το λίνουξ και ξαφνικά μετά από
ένα φορμάτ και εκ νέου εγκατάσταση δεν δουλεύει, δεν είναι να τα
παίρνεις λιγάκι; Με το BIOS ποτέ μου δεν έπαιξα, γιατί να πρέπει να
αλλάξω κάτι, όταν τα τρισκατάρατα win***s εκτυπώνουν μια χαρά;

> Σίγουρα δεν είμαι ο κατάλληλος για να το κρίνω... αλλά ποτέ δεν
> περίμενα τέτοιες δηλώσεις από ένα μέλος του Hellug!

Οι Η/Υ δεν είναι άνθρωποι τη μια να σου λένε ναι και την άλλη όχι. Το
ίδιο λίνουξ έβαλα και τη μια φορά και την άλλη. Την μια έπαιζε, την
άλλη όχι.
Όσο για τις δηλώσεις, αν νομίζει κανείς ότι το λίνουξ είναι το 100%
τέλειο OS να μας το πει. Τρώει και αυτό κάτι φλας ώρες ώρες. Απλά
είναι ανώτερο (κατά τη γνώμη μου, επειδή έχει ελευθερία και τρομερά
εργαλεία) από το άλλο το ακατανόμαστο.
Γιώργος Παπαδόπουλος