εκτύπωση pdf

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Apr 26 22:32:11 EEST 2007

Diamantis Sellis wrote:
> Έχω ubuntu 6.10 και τυπώνω με CUPS σε έναν HP-1310. Εδώ και λίγες ώρες
> προσπαθούσα να τυπώσω ένα pdf αρχείο. Δοκίμασα με lp,  xpdf, το
> μετέτρεπα πρωτα σε postscript, αλλά πάντα η πρώτη σελίδα έβγαινε στραβά.
> Κάποια στιγμή εγκατέστησα το Adobe Reader και κατάφερα να τυπώσω τη
> σελίδα όπως αυτή φαινόταν στην οθόνη.

Κάποιες σκέψεις... Μήπως απλά έτυχε και εκτυπώθηκε ίσια με το Adobe
Reader; Μήπως ο εκτυπωτής τραβάει στραβά το χαρτί; Μήπως όντως η σελίδα
είναι στραβιά (π.χ. σκαναρισμένο έγγραφο); Έχεις το πρόβλημα και με άλλα
pdf έγγραφα ή άλλα έγγραφα γενικά;

Μπορείς να δοκιμάσεις και με το Evince που είναι ο default προβολέας pdf
του ubuntu.