Σύνδεση Windows XP υπολογιστή με Linux Xubuntu 6.10 me USB bridge cable.

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Thu Apr 19 21:36:38 EEST 2007

On Wed, Apr 18, 2007 at 09:14:30PM +0100, Andreas Pavlidis wrote:
> Καλησπέρα,
>
> Θέλω να συνδέσω 2 υπολογιστές, εναν Windows XP με έναν
> Linux Xubuntu 6.10 με USB bridge cable και ψάχνω ένα
> λογισμικό Open Source ανάλογο του FastLynx. Ξέρετε αν
> υπάρχει κάτι ή αν μπορώ να πετύχω τη σύνδεση με
> κάποιον άλλον τρόπο;
>
> Ευχαριστώ

Για τα περισσότερα host-host καλώδια USB το μόνο που χρειάζεσαι είναι να
φορτώσεις το module cdc_ether ( που φορτώνει το usbnet ). Βασικά νομίζω
ότι θα πρέπει το ubuntu να το φορτώνει αυτόματα, για τα windows μάλλον
 θα φορτώνουν driver και αυτά.
Από εκεί και πέρα θα πρέπει να μάθεις κάποια πραγματάκια για την
δικτύωση υπολογιστών, όπως ότι προγράμματα όπως το fastlynx ανήκουν στην
δεκαετία του 90.

Και ότι και να σου είπαν εκεί που αγόρασες το καλώδιο host-host usb, η
απλή σύνδεση ethernet στα 100Mbps είναι ταχύτερη από USB στα 480 Μbps.

Φάνης