Re: Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Ιντερνετ

kostas arakon75 at yahoo.gr
Wed Apr 18 23:10:08 EEST 2007

>Μετά την τελευταία αναβάθμιση:

>apollo:~# cat /etc/debian_version

>lenny/sid

>apollo:~# dpkg -s mozilla-plugin-vlc

>Package: mozilla-plugin-vlc

>Version: 0.8.6.a.debian-6

>Όλοι οι σταθμοί από το e-radio.gr παίζουν άψογα!!!

>Καλημέρα

Παρακινούμενος από το e-mail σου Απόστολε έκανα τα εξής:

Μέσα από την σελίδα του vlc (HYPERLINK
"http://www.videolan.org/"www.videolan.org) κατέβασα την τελευταία έκδοση
για το Suse 10.2 που έχω και το αντίστοιχο plug-in.

Με αυτή την αναβάθμιση σχεδόν όλοι οι σταθμοί έπαιζαν κανονικά. Για όσους
δεν άνοιγαν αυτόματα χρησιμοποίησα από την γραμμή εντολών το εξής:

vlc playlist --open <mms: or http:>

όπου <mms: or http:> έβαζα την διεύθυνση του σταθμού που ήθελα να ανοίξω.
Την διεύθυνση αυτή την έβλεπα με την βοήθεια του προγράμματος streamsniff
(από σελίδα HYPERLINK
"http://home.kabelfoon.nl/~moongies/streamtuned.html"http://home.kabelfoon.n
l/~moongies/streamtuned.html) το οποίο εμφανίζει τις διευθύνσεις mms: ή
http: που ανοίγουν σε παράθυρα javascript.

Με αυτό τον τρόπο μπόρεσα και άνοιξα όλους τους σταθμούς. Κάποιοι άνοιγαν
μετά από 4-5 προσπάθειες (δεν μπόρεσα να καταλάβω το γιατί).

Το μόνο πρόβλημα που έχω και αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει όταν ανοίγω
ένα σταθμό με την γραμμή εντολών και αυτός παίζει αν κλείσω την γραμμή
εντολών αυτός συνεχίζει να παίζει και δεν ξέρω πώς να τον σταματήσω. (Χαζή
ερώτηση αλλά είμαι νέος στο Linux).

Καλές ακροάσεις.

07:39