Re: apt-get και gpg key signatures

Παπάζογλου Πάνος papazoglou_panos at dualmind.gr
Tue Apr 10 03:41:11 EEST 2007

----- Original Message -----
From: "Alexandros Kosiaris" <alex at noc.ntua.gr>
To: "Παπάζογλου Πάνος" <papazoglou_panos at dualmind.gr>
Cc: <migrate2linux at lists.hellug.gr>
Sent: Tuesday, April 10, 2007 2:47 AM
Subject: Re: apt-get και gpg key signatures

http://mirrors.tummy.com ενώ εγώ τα κατεβάζω απο το πολυτεχνείο.

<http://ftp-master.debian.org/ziyi_key_2006.asc> -O - | apt-key add -

> Προφανώς. Γιατί το εν λόγω site παράγει και πακέτα, τα οποία χρειάζεται να
κάνει
> sign. Το Πολυτεχνείο είναι απλά mirror και δεν έχει τέτοια λειτουργία.

> Στο debian υπάρχει ένα πακέτο που αναλαμβάνει την εγκατάσταση αυτών των
κλειδιών.
> Εάν θυμάμαι καλά είναι το debian-archive-keyring. Οπότε εγκαθιστάς αυτό
και μετά
> θα έχεις τα νέα κλειδιά και θα συνεχίσουν όλα κανονικά
Το πακετάκι αυτό ήταν ήδη εγκατεστιμένο.

> Ομορφο εργαλειάκι επίσης για αυτά είναι το gui-apt-key

Αυτό που μου κάνει εντύπωση και παρατήρησα μόλις τώρα το πρόβλημα αυτό
παρουσιάζετε μόνο για τα non-US Debian πακέτα και για stable
  και για testing και για unstable.
  Όταν δεν τα συμπεριλάβω τότε το πρόβλημα δεν παρουσιάζεται.
  Καμιά ιδέα γιατί το φαινόμενο αυτό παρουσιάζετε μόνο με τα non-US;;;

<mailto:papazogloy_panos at dualmind.gr>