Re: Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Ιντερνετ

kostas arakon75 at yahoo.gr
Mon Apr 9 00:03:07 EEST 2007

>Λοιπόν η λύση σου είναι πολύ απλή ειδικά αν έχεις debian όπως εγώ:

>aptitude update

>aptitude install mozilla-plugin-vlc

>restart τον firefox (iceweasel)  και είσαι έτοιμος!!!!

Καταρχήν να διευκρινίσω ότι δουλεύω με SUSE 10.2. Στην εγκατάστασή μου έχω
και το VLC και το mozilla-plugin-vlc. Πήγα στον Firefox και εκεί που
υπάρχουν οι αντιστοιχήσεις αρχείων με προγράμματα τον ρύθμισα να ανοίγει όλα
τα αρχεία media με το vlc-plugin. Παρόλα αυτά δεν δούλεψε. Πάντως το
πρόβλημα παρουσιάζεται με συγκεκριμένους σταθμούς όχι με όλους. Μια σκέψη
που έκανα είναι αν μπορεί να εγκατασταθεί ο windows media player μέσω wine
στο linux και να υπάρχει κάποιο plugin που να ανοίγει τους ραδιοφωνικούς
σταθμούς μέσω windows media player.

22:57