Ακρόαση Ραδιοφώνου μέσω Ιντερνετ

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Sat Apr 7 22:20:39 EEST 2007

Στις Saturday 07 April 2007 13:49, ο/η kostas έγραψε:

> Προσπαθώ να ακούσω ράδιο (e-radio.gr, live24.gr) από το Internet μέσω Linux
> (φυλλομετρητής ο Firefox) δοκίμασα την συνταγή του Θοδωρή Λύτρα (σε ένα
> e-mail στην Λίστα πριν λίγο καιρό με το MPlayer), δοκίμασα κάποιες συνταγές
> από το LinuxQuestion, δοκίμασα την συνταγή άλλου προγράμματος (Songbird)
> τελικά καμία δεν πέτυχε. Άλλους σταθμούς τους ακούω και άλλους όχι (π.χ.
> LoveRadio). Ειδικά με το MPlayer κάνει πως ανοίγει ο σταθμός και μετά
> γράφει stopped. Δοκίμασα αυτό το κόλπο του Θοδωρή με τις playlist αλλά δεν
> [...]

Είναι Μ.Σαββατο βράδυ και αναμένοντας την Ανάσταση είπα να ασχοληθώ με το
πρόβλημα σου. Καιρό ήθελα να το ψάξω αλλά πάντα κάτι τύχαινε!!!

Λοιπόν η λύση σου είναι πολύ απλή ειδικά αν έχεις debian όπως εγώ:

aptitude update
aptitude install mozilla-plugin-vlc

restart τον firefox (iceweasel)  και είσαι έτοιμος!!!!

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!