Re: από το gnome στο kde - ρυθμίσεις εναλλαγής ελληνικών - προβολή στον konqueror - openoffice μενού

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at power-on.gr
Tue Mar 27 20:30:50 EEST 2007

Την 27/3/2007, Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε:

> Αυτή την στιγμή μου την σπάει αφάνταστα που η γλώσσα του πληκτρολογίου
> είναι global! Πρέπει να λυθεί οπωσδήποτε!

Πρέπει να ενεργοποιήσεις τις διατάξεις πληκτρολογίου του KDE. Μετά πας
στο ~/.kde/share/config/kdeglobals και αλλάζεις το "change next
keyboard layout" (ή κάπως έτσι) σε "Alt+Shift_L". Έτσι μπορείς να
αλλάζεις γλώσσα και να έχεις και το feature της αλλαγής πληκτρολογίου
ανά παράθυρο.

> Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου που ο Thunderbird (πακέτο από το
> mozilla.org) και ο Iceweasel (ο Firefox δηλαδλη του Debian) δείχνουν
> πολύ χάλια! Προφανώς και έχω εγκατεστημένες τις βασικές βιβλιοθήκες gtk
> για να δουλεύουν, αλλά μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι να βελτιώσουμε την
> εμγάνισή τους? Σαν εφαρμογές gtk 1.0 μοιάζουν!

Θέλεις το πακέτο gtk-qt-engine. Μετά πηγαίνεις στο Κέντρο Ελέγχου και
από το αντίστοιχο module ρυθμίζεις το πώς θέλεις να εμφανίζονται τα
gtk προγράμματα.

Φιλικά
--
Λουκάς Σταμέλλος