από το gnome στο kde - ρυθμίσεις εναλλαγής ελληνικών - προβολή στον konqueror - openoffice μενού

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Mar 27 20:03:48 EEST 2007

On 2007-03-27 17:10, Θοδωρής Λύτρας wrote:

> Αφού κάνεις ότι ρύθμιση θές, πας στο Ρυθμίσεις -> Αποθήκευση προφίλ
> προβολής "διαχείριση αρχείων". Την επόμενη φορά θα στο θυμάται. Εγώ
> πχ με τον τρόπο αυτό διώχνω την sidebar στον konqueror

Άνα γεια σου! Να υποθέσω πως κάτι τέτοιο παίζει και στο konsole για να
αποθηκεύσω τις αλλαγές που κάνω στο μέγεθος και τα χρώματα, έτσι?

[...]
> Έχω την εντύπωση οτι οι δύο ρυθμίσεις γλώσσας (των X και του KDE)
> είναι ασύμβατες μεταξύ τους. Δε μπορείς να έχεις ένδειξη γλώσσας στο
> KDE. Τουλάχιστον έτσι ήταν παλιότερα, δε ξέρω αν έχει αλλάξει, sorry
> αν λέω βλακεία.

Δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις. Δεν μ' ενδιαφέρει η ένδειξη της γλώσσας.
Εκείνο που θέλω είναι να θυμάται το KDE που έχω γυρισμένο το
πληκτρολόγιο σε κάθε παράθυρο.

Στο Gnome π.χ. κατά το πρώτο login του χρήστη σε ρωτάει αν θέλεις να
χρησιμοποιήσεις τις ρυθμίσεις του xorg.conf ή του gnome. Εδώ, στο KDE
δηλαδή, φαίνεται να υπάρχει κάποιο conflict ή να μην δουλεύουν σωστά οι
ρυθμίσεις πληκτρολογίου του KDE.