hellug new wiki!!!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Mar 25 22:41:04 EEST 2007

On 2007-03-25 21:13, george <zakinthinos at freemail.gr> wrote:

> δεν ειπα οτι γραφεις , περι διαχειρισης "εξουσιας" μιλουσα

Τότε να μη διαλέγεις "τυχαία" το *δικό* μου όνομα όταν θες να μιλήσεις
για το wiki.

> σορρυ αλλα μια συμπεριφορα που  αποπνεει ελιτισμο απο χιλιομετρα και
> ειναι ετσι εδω και χρονια δεν νομιζω να αλλαξει και δεν μιλαω για
> εσενα προσωπικα αλλα γενικα για το lgu crowd

Αφού δε μιλάς για μένα, γιατί απαντάς σε *δικό* μου email με αναφορές σε
κάτι που δεν έχει σχέση με μένα;

Τέτοιες βλακείες κάνει ο κόσμος, και μετά όταν βρει τα σκούρα το ρίχνει
στον "ελιτισμό" και την "εξουσία", που είναι κακοί και βλάπτουν τον
κόσμο.

Ας προσέχουμε λίγο τι γράφουμε κ. Ζακυνθινέ.