Apories enos neou

kostas arakon75 at yahoo.gr
Thu Mar 22 15:45:34 EET 2007

Χρησιμοποιώ το Linux (open suse 10.2) εδώ και λίγο καιρό. Έχω όμως το εξής
πρόβλημα, η επιφάνεια εργασίας είναι ρυθμισμένη στα 1600χ1280 και όλα
φάινονται ωραία και καλά. Όταν μπαίνω στο internet με τον firefox οι
ιστοσελίδες φαίνονται μικρές και τα γράμματα ίσα που φαίνονται. Δοκίμασα να
βάλω την ανάλυση οθόνης στο 1024χ768 αλλά ενώ στον firefox οι ιστοσελίδες
καλά η επιφάνεια εργασίας χαλάει (μεγάλα εικονίδια, μεγάλη μπάρα έναρξης
μεγάλα γράμματα) και χαλάει την ομορφιά που είχε. Πως μπορώ να το διορθώσω
ώστε να φαίνεται και η επιφάνεια εργασίας ωραία και οι ιστοσελίδες καλά.
(δοκίμασα να αυξήσω την γραμματοσειρά στον firefox αλλά ενώ τα γράμματα
αυξάνουν οι εικόνες και γενικά η όλη δομή της σελίδας δεν «μετακινούνται» σε
νεες θέσεις και έτσι χαλάει η σχεδίαση της). Εν τω μεταξύ η default
γραμματοσειρά στον firefox είναι πολύ δύσκολη. Δοκίμασα και κάποιες άλλες
γραμματοσειρές αλλά δεν ήταν πολύ καθαρές. Από την εμπειρία σας ποια
γραμματοσειρά είναι ξεκούραστη στο μάτι και ευκολοδιάβαστη? Και μια απορία,
όσο χρησιμοποιούσα τα windows όταν εγκαθιστούσα πολλά προγράμματα, μετά τα
απεγκαθιστούσα, ξανάβαζα καινούρια κ.ο.κ. έβλεπα μετά από καιρό μια πτώση
στην απόδοση του συστήματος και πολλές φορές προβλήματα (κολλήματα,
αργοπορία κτλ) στο Linux αν κάνω το ίδιο (μια και υπάρχουν τόσα πολλά
προγράμματα που θέλω να δοκιμάσω) θα έχω τα ίδια προβλήματα???

Ευχαριστώ για τη όποια απάντηση.

07:44