AVI to mpeg (SVCD) - subtitles

microminima microminima at gmail.com
Fri Mar 16 12:25:35 EET 2007

Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει τρόπος να μετατρέψω ένα αρχείο .avi σε mpeg
(συγκεκριμένα SVCD) και να ενσωματώσω στο δεύτερο υπότιτλους από αρχείο .srt
Για να γίνω κατανοητός: έχω ένα αρχείο .avi και τους υπότιτλους σε .srt
και θέλω να ενσωματώσω τους υπότιτλους στην ταινία ώστε να έχω μόνο ένα
αρχείο βίντεο με μόνιμα ενσωματωμένους υπότιτλους. Το συγκεκριμένο αρχείο
θέλω να είναι σε μορφή mpeg (SVCD) ώστε να μπορώ να το γράψω σε CD και να
παίζει στο επιτραπέζιο DVDplayer του σαλονιού μου (όχι στο PC).

Φυσικά θα με εξυπηρετούσε εάν γίνονταν να ενσωματωθούν οι υπότιτλοι στο .avi
διότι μετά ξέρω να το μετατρέπω σε mpeg (SVCD). Ή διαφορετικά να γίνονταν η
μετατροπή και ενσωμάτωση των υπότιτλων ταυτόχρονα

Με την ευκαιρία: για κάποιο περίεργο λόγο στους players που έχω εγκαταστήσει
στο σύστημα μου (debian) οι ελληνικοί υπότιτλοι δεν προβάλλονται σωστά, παρά
το γεγονός ότι στο subtitle editor εμφανίζονται μια χαρά.

Τα ρωτάω όλα αυτά διότι από αναζήτηση που έκανε στο διαδίκτυο βρήκα χιλιάδες
λύσεις για εφαρμογές σε windows αλλά όχι για Linux