Sagem Fast 800 and Kubuntu 6.10

Atanase Gkiorsos gkiorsosa at gmail.com
Wed Mar 14 21:15:21 EET 2007

Στα παρακατω links θα δειτε πως θα εγκαταστησετε drivers Sagem usb modem σε
εκδοσεις ubuntu,ακομη και Ε4 με kernel 2.6.17-10-generic.
Παρολο που ειναι στα γαλλικα ειναι ευκολο να καταλαβετε τι και πως...

http://eagleedgy.site.voila.fr/index.html
http://cathubuntu.free.fr/index.html

για τους γαλλομαθεις τα post των δημιουργων...