About hard disk partitions

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Sat Mar 10 17:51:38 EET 2007

Giorgos Keramidas wrote:

> Για Linux, ναι ίσως αυτό είναι καλή ιδέα :)
>
> "Εμείς οι άλλοι" (στο BSD), δε χρειαζόμαστε /boot και είναι μάλλον κακή
> ιδέα να μπλέξει κάποιος με αυτό αν χρησιμοποιεί κάποιο BSD.

Δεν προτείνω την εν λόγω λύση τόσο βάση λειτουργικό όσο βάση boot-loader. Ο GRUB
καλώς η κακώς έχει απαίτηση από ένα /boot/grub. Είναι αρκετός ο κόσμος που σβήνει
την Linux εγκατάσταση του για να συνειδητοποιήσει έντρομος ότι η Windows
εγκατάσταση πλέον δεν bootarei. Για αυτό κυρίως το /boot αν και τελικά βοηθάει και
σε περιπτώσεις με filesystem corruption στο /.

Βέβαια "εμείς οι άλλοι" στο BSD δεν έχουμε τόσο συχνά Dual-Booting
συστήματα(προσωπικώς έχω μόνο 1) αλλά ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις ο
boot-loader του FreeBSD (για τα υπόλοιπα δεν ξέρω δεν έχει χρειαστεί) καλύπτει τις
ανάγκες. Παρόλα αυτά και εκεί έχω /boot χρησιμοποιώντας και πάλι GRUB.

Είμαι GRUB-maniac τι να κάνουμε;

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074