πρόβλημα με ελεύθερο χώρο σκληρού δίσκου

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 6 15:53:16 EET 2007

On 2007-03-06 13:50, John Margaritopoulos <johnmargaritopoulos at yahoo.com> wrote:

> Τα 55GB δεν είναι λογικά, έτρεξα την εντολή που μου είπες ~3 GB είναι
> όλοι οι φάκελοι. Το KDirStat δείχνει ~9GB συμπεριλαμβανομένων και των
> κρυφών φακέλων.

Μη γράφεις την απάντησή σου ΠΑΝΩ από αυτό στο οποίο απαντάς!

Η εντολή που σου έδωσε ο Απόλλωνας παραπάνω δεν δείχνει το χώρο που
πιάνουν τα directories των οποίων το όνομα ξεκινάει με ".", οπότε μπορεί
πάλι να μη βλέπεις πραγματικά *ΟΛΑ* τα περιεχόμενα του /home/john.

Δοκίμασε καλύτερα κάτι σαν αυτό:

    $ cd /home/john
    $ find . -type d -maxdepth 3 -print0 | xargs -0 du -sh