πρόβλημα με ελεύθερο χώρο σκληρού δίσκου

John Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Tue Mar 6 13:50:57 EET 2007

Τα 55GB δεν είναι λογικά, έτρεξα την εντολή που μου είπες ~3 GB είναι όλοι οι
φάκελοι. Το KDirStat δείχνει ~9GB συμπεριλαμβανομένων και των κρυφών φακέλων.

Ουσιαστικά δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται. Χωρίς να κάνω κάτι το ποσοστό
ελεύθερου χώρου συνεχίζει και μειώνεται. Μήπως να ξαναεγκαταστήσω το Madriva?

Ευχαριστώ
Γιάννης

--
Dr. John T. Margaritopoulos