Firefox fonts kai Sintomefsi Gnome

Antonis Faragitakis afarazit at gmail.com
Wed Feb 28 19:05:58 EET 2007

On 28/02/07, Headbanger <gdheadbanger at gmail.com> wrote:

> Geia sas paides, an kai kairo twra parakolouthw tin lista, einai h prwti
> fora pu pernw meros.
> tha ithela na mou pei kapoios an yparxei tropos na deixnei o firefox
> megalitero font apo oti exei arxika giati stin analisi mou (1280x1024)
> kourazei.eina dinaton na to elenksw afto?gramatoseira h/kai megethos?
> xrisimopoiw ubuntu 6.10

ena quick solution einai to CTRL + gia na megaloseis to fonts size stin
trexoume selida, diaforetika tools>options>content kai allakse to size,
pistevo tha paiksi etsi alla den einai sigouros

ena akoma drawback einai oti psaxnw mia sintomefsi pliktrologiou pu na kanei
> ola ta parathira sthn trexousa epifaneia ergasias minimize. nai yparxei to
> koumpaki deksia stin katw mpara ergasiwn, alla protimw na doulevw me
> shortcuts sto pliktrologio , mias ki etc exw sinithisei ws twra me to
> ctrl+d. h an den yparxei ginetai kapws na to thesw egw?

den ksero den apanto

efxaristw
> Proios A.
> --
> We even managed to type faster than we can write...

Atn.