Re: Ποιό είναι το κατάλληλο modem

bobos bobos.papa at gmail.com
Sun Feb 25 13:08:31 EET 2007

On 2/25/07, Diamantis Sellis <dsellis at biol.uoa.gr> wrote:

> Έκανα ένα μικρό ψάξιμο, αλλά δεν ξέρω τίποτα από τα τεχνικά
> χαρακτηριστικά που αναφέρουν.

Αυτο  που χρειάζεσε είναι ένα modem που να συνδεετε στο pc σου μέσω ethernet
και όχι μέσω usb.( Αν και πολλά απο τα usb modems μπορείς να τα κάνεις να
δουλεψουν στο linux με αρκετη προσπάθεια βέβαια).
Μια καλή  λύση value/money που βρήκα πριν λίγο καιρό που έκανα την αλαγη του
modem ( το προηγούμενο δεν άντεξε) είναι το alcatel-thomson 530 το οποίο
πωλήται περίπου στα 50 ευρώ.
hope to help

Υπάρχει κάποιο συγκριτικό ή tutorial όπου