Ήχος σε SUSE 10.2

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Feb 24 16:41:57 EET 2007

On 2007-02-24 10:05, koskgior at in.gr wrote:
> Γειά σε όλους
> Έκανα αναβάθμιση απο SUSE 10.1 σε SUSE 10.2 και δεν έχω ήχο σε USER
> MODE. Στον ROOT παίζει κανονικά.

Άσχετο με το θέμα αλλά δεν είναι "σωστό" ή αν θέλεις ασφαλές να τρέχεις
γραφικό περιβάλλον ως root.

> Δεν μπορώ να καταλάβω. Η κάρτα είναι SB Live 24 bit.Πρέπει να έχω ήχο
> στον USER γιατί δουλεύω το SUSE στο σχολείο και το χρησιμοποιούν
> μαθητές. Καμιά ιδέα; Είναι κάτι με τις άδειες; Τι μπορεί να
> συμβαίνει;

Ψάξε στα εργαλεία ήχου του γραφικού σου περιβάλλοντος μήπως και κάπου
είναι mute ο ήχος ή σε πολύ χαμηλή ένταση. Έλεγξε όχι μόνο τον κεντρικό
ήχο (master volume αναφέρεται σε πολλές εφαρμογές) αλλά και τα
επιμέρους. Αν βεβαιωθείς πως σίγουρα δεν είναι κάτι τέτοιο, τότε το
ψάχνεις σε πιο πολύπλοκα πράγματα. Αν πεις ποιο γραφικό περιβάλλον
χρησιμοποιείς, όλο και κάποιος θα σου δώσει ακριβείς οδηγίες.