Kernel Suse 10.2

Σωτήρης Χρυσόπουλος chryssot at freemail.gr
Tue Feb 20 22:50:40 EET 2007

O/H kostas έγραψε:

> O/H arakon έγραψε:

> Ποιό μοντελο της Sagem έχεις?
>

> _________________________________________________________________________________________
>

> Εχω το sagem fast 800/840 (Αυτό που δίνει ο ΟΤΕ στο OnDSL). Στην αρχή
> έχω εγκαταστήσει το module και το firmware (ueagle-atm, ueagle-usb
> κτλ) όταν προσπαθώ να κάνω την τριάδα των εντολών (configure, make,
> make install) τότε μου εμφανίζει kernel not found.
>

> --
> 20/2/2007 13:44

Φιλε μου δεν χρειάζεσαι τίποτε παραπάνω απο το firmware.
Το module υπάρχει στη εκδοση 10.2 .Αυτό που χρειάζεσαι είναι το
firmware  απο εδώ
http://eagle-usb.org/ueagle-atm/non-free/ueagle-data-1.1.tar.gz
και οδηγίες από
http://www.linuxquestions.org/linux/answers/Hardware/ADSL_modem_Sagem_f_st_800_SuSE_10_1_x86_64_installation
(αυτό που σ'ενδιαφέρει , ειναι από το σημείο που κατεβάζεις το firmware
και μετά.)
(Περιέχει και ρυθμίσεις για το kinternet)
Η όλη διαδικασία δεν ξεπερνάει τα 5 λεπτά...Αν έχεις απορίες ...ρώτα. :-)