Kernel Suse 10.2

arakon arakon75 at yahoo.gr
Mon Feb 19 21:14:29 EET 2007

Χαιρετώ όλα τα μέλη καθώς είναι η πρώτη φορά που στέλνω e-mail.

Είμαι νέος στο Linux. Αφότου εγκατέστησα το Suse10.2 προσπάθησα με κάτι
οδηγίες που βρήκα να εγκαταστήσω ένα modem adsl (sagem). Έπρεπε να
εγκαταστήσω τον kernel-source και το gcc. Εγκατέστησα οτιδήποτε περιλάμβανε
kernel και gcc. Όταν έκανα make (ή ./configure ή make install δεν θυμάμαι σε
ποια εντολή) μου έβγαζε ένα μήνυμα kernel not found. Μέσα στο Yast φαίνεται
να είναι εγκατεστημένος ο kernel. Μήπως γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να το
διορθώσω αυτό?

17:01