=?iso-8859-7?B?wfA6IFJlOiDM5fTh9u/x3F/s5+317Nwg9PnyX2UtbWFpbF/q4elfYWRkcmVzc2Jvb2tf4fD8XyBP dXRsb29rX0V4cHJlc3Nf8+Vf8PH84/Hh7OzhXyBMaW51eA==?=

kostas trizoni at pathfinder.gr
Mon Feb 19 02:52:40 EET 2007

Δεν προτείνω να αντιγραφεί *όλος* ο φάκελος του προφίλ. Το σωστότερο
-κατά την ταπεινή μου γνώμη- είναι να δημιουργηθεί ένα καινούργιο προφίλ
στο Linux με όλες τις ρυθμίσεις του διακομιστή, κτλ και αφού κλείσει τον
Thundebird να αντιγράψει *μόνο* τα αρχεία των μηνυμάτων, αυτά που είναι
δηλαδή στους φακέλους που αναφέρουμε παραπάνω.

--> Εγω παντως μια φορα το εκανα και αντεγραψα ολο τον φακελλο. Και μεταφερθηκαν και οι ρυθμισεις του διακομιστη και ολα.

Υ.Γ. προς τον 'kostas': κάτι πρέπει να κάνεις με το 'Phaistos Networks
SMTP service'! Δεν μπορώ να χαρακτηρίσω πως στέλνει μηνύματα αυτό το
πράγμα! ;-)

--> Εχεις δικιο. Πως μπορει καποιος να αλλαξει το mail που εχει δηλωσει κατα την εγγραφη του στη λιστα?