=?iso-8859-7?B?yN3s4TogzOX04fbv8dwg7Oft9ezc9PnyIGUtbWFpbCDq4ekgYWRkcmVzc2Jvb2sgIOHw/CBPdXRs b29rIEV4cHJlc3Mg8+Ug8PH84/Hh7OzhIExpbnV4?=

kostas trizoni at pathfinder.gr
Sun Feb 18 20:59:34 EET 2007

Να χρησιμοποιησεις τον Thunderbird.
Καταρχην να εγκαταστησεις τον thunderbird στα windows. Στην πρωτη εκκινηση του
thunderbird (windows) να χρησιμοποιησεις την επιλογη "Εισαγωγη" του wizard του thunderbird
και να περασεις τα παντα απο το Outlook στον thunderbird.
Εν συνεχεια θα γραψεις ολα τα αρχεια ρυθμισεων του thunderbird των windows σε ενα CD, Τα
αρχεια αυτα ειναι στον φακελλο
C:\Documents and Settings\user\Application
Data\Thunderbird\Profiles\********.default\Mail\Local Folders
Τελος θα αντιγραψεις αυτα τα αρχεια στον φακελλο .thunderbird του /home/user του linux
σου. Εκκινωντας τον Linux Thunderbird θα εισαι ετοιμος!