Μεταφορά μηνυμάτως e-mail και addressbook από Outlook Express σε πρόγραμμα Linux

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Sun Feb 18 20:42:27 EET 2007

> Γειά σας,
>
> Ψάχνω να βρώ τρόπο να πάρω τα μαιλ μου και τις διευθύνσεις από το Outlook
> express σε πρόγραμμα του Linux (ποιο θεωρείτε πιο εύχρηστο σε τέτοιες
> μεταφορές).

Έχεις δίκιο ότι δεν είπα ποιό πρόγραμμα σε Linix.
Έκανα μιά προσπάθια με το Thunderbird των windows αλλά δεν κατάφερα κάτι (να
βγάλω τους φακέλους κλπ).
Από Linux έχω χρησιμοποιήσει Thunderbird (το προτιμώ) και KMail. Μου
συνέστησαν να τα κάνω αυτά με το EVOLUTION. Προτιμώ όμως το Thunderbird...

Ευχαριστώ,
Στάθης