τι i586 τι i686 και τι noarch

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Feb 18 18:44:58 EET 2007

On 2007-02-18 18:05, Dimitris bs wrote:
> Παΐδια καλησπέρα
> Έχω παρατήρηση ότι δίπλα από τα ονόματα εφαρμογών που ει ναι για κατέβασμα
> έχει ενδείξεις i586  και  i686  και noarch
> Τη σημαίνουν αυτές η ενδείξεις ???

Καλώς ήρθες...

Αναφέρεται στην αρχιτεκτονική των επεξεργαστών για την οποία έχει γίνει
compile η συγκεκριμένη εφαρμογή. Λογικά αναφέρεσαι στα πακέτα του kernel
(αν μπορώ να το πω έτσι) της διανομής σου.

Με λίγα λόγια για κάθε τύπο επεξεργαστή χρησιμοποιούνται ειδικές
παράμετροι κατά το compile της εφαρμογής, έτσι ώστε η εφαρμογή να
εκμεταλλεύεται στο 100% τις δυνατότητες του επεξεργαστή. Άλλες ενδείξεις
που μπορεί να συναντήσεις είναι οι 'k6', 'k7', κ.α.. Το 'noarch'
αναφέρεται σε πακέτα τα οποία δεν έχουν σχέση με τον επεξεργαστή που
έχει το σύστημά σου.