SOS SOS SOS HELP!!!!!!

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Wed Feb 7 23:49:09 EET 2007

On Tue, Feb 06, 2007 at 08:10:53PM +0200, Antonis Christofides wrote:

> Το οποίο μάλλον είναι η καλύτερη λύση, γιατί το πρόβλημα που έχει
> δημιουργηθεί τώρα μπορεί να μην είναι ακριβώς παίξε-γέλασε και καλό
> είναι να το δει κάποιος εμπειρότερος.

Τελικά πέρασε ο Θάνος από το Lab με το pc του και διαπιστώθηκε ότι είχε
αλλάξει το partirion table του σκληρού που είχε εγκαταστήσει το ubuntu.

Το recovery ανέλαβε κυρίως ο Αγγελάκος και εγώ εάν και είχε ξεκινήσει
από πρίν ο Μπόλης. Το gpart ανακάλυψε σωστά τα partitions και στο
επόμενο reboot φόρτωσε κανονικά.  Ζημιά στο fs δεν είχε γίνει.

Φάνης