SOS SOS SOS HELP!!!!!!

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Tue Feb 6 20:00:19 EET 2007

On Tue, Feb 06, 2007 at 06:40:14PM +0200, Thanos Kyriakopoulos wrote:
> Xrisimopoiisa to photorec -xwris  na 3erw pws douleuei kala
> phga ekei pou leei analyze disk http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec
> brhka mia apo tis kataxwrhseis pou an thimamai kala h prwth sthlh eixe
> thn endei3h 15
> kai apo D pou htan to ekana P dhladh na ginei listed
> twra den 3ekina katholou to linux
> Poso megalh zhmia exw kanei?
> Yparxei lush?
> Den peirazei gia to arxeio,as doulepsei to susthma....
> Parakalw polu boitha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pio utility etrejes to testdisk h to photorec?
Den mas edwses perissoteres plhrofories pou kolaei to linux.

fantazome omos oti den eheis kanei tipota sovaro,
o bootloader tha vghke h mporei na xathike kapia eggrafi sto partition
table.

To kalytero pou eheis na kaneis einai na fortoseis ena live cd (px ayto
tou ubuntu), na koitajeis ean einai swsta ta partitions me to
gparted/qparted (ean einai kai bootable to swsto). Ean leipei o
bootloader mporeis na fortoseis to systhma sou me mia grub-floppy
(entolh grub-floppy) h me ena super-grub-disk
http://supergrub.forjamari.linex.org/

Ean eheis hasei partition h einai corrupt to filesystem einai pio
diskola ta pragmata, alla den einai adynato na to kaneis restore.

Mporeis fysika kai na peraseis apo to ergasthrio tou hellug
http://lab.helug.gr (anoihto tetartes kai savvata apogema) kai na to
doume mazi.

Fanis