SOS

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Feb 6 12:55:39 EET 2007

On 2/6/07, Thanos Kyriakopoulos <thanoskyr at freemail.gr> wrote:
> Molis esbhsa ena arxeio pou xreiazomoun  me shift+delete
> Mporw na to epanaferw?
> Exw ubuntu Linux
> Euxarisstw

Δύσκολο το βλέπω... Υπάρχουν κάποια ειδικά utilities για ανάκτηση
δεδομένων, αλλά πρέπει να τα τρέξεις αμέσως και να μην έχει προλάβει
να γραφεί κάτι άλλο στη φυσική θέση όπου ήταν το αρχείο που
σβήστηκε... Ηθικόν δίδαγμα: Αφού το γραφικό περιβάλλον έχει την
μετακίνηση στον κάδο απορριμάτων ακριβώς για να σε προστατεύει από
τέτοιες βλακείες, γιατί το παρακάμπτεις;;; Εδώ δεν είναι win που
θέλουν μια βδομάδα να μεταφέρουν ένα αρχείο στο recycle bin... Η
μεταφορά γίνεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Δεν υπάρχει λόγος άμεση
διαγραφής αρχείων από το nautilus... Εγώ πάντα στο nautilus πατάω απλό
delete, και όποτε θυμάμαι αδειάζω τον κάδο. Έχω σωθεί έτσι πολλές
φορές από παρόμοιες καταστάσεις.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras