problhma me bootloader

nikos ole milosnick at gmail.com
Mon Feb 5 17:25:29 EET 2007

exw openSUSE 10.2 hte balw grub h lilo meta apo kapoio xroniko diasthma kai
xwris kapoio logo (px neo kernel h kapoio neo programma) o bootloader den
fortwnei ama paw apo to dvd na to ftiaksw h ksekinhsw to susthma apo to dvd
kai paw mesw yast na balw pali boot loader mou bgazei auto
Error 21:Selected disk drives does not exist
grub ->setup --stage2=/boot/grub/stage2 (hd0) (hd 1,0)

Error 21:Selected disk drives does not exist
grub >quit

tous diskous den tous exw allaksei 8esh... mhtrikh exw msi 7091 kai oi
diskoi einai enas maxtor 200gb me ta windows kai suse se ksexwra partition
mesa kai enas 500gb wd pou einai gia ta arxeia mou

--
    "I worry about my child and the Internet all the time, even though she's
too young to have logged on yet. Here's what I worry about. I worry that 10