OT: πρόσβαση στο techteam

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Mon Feb 5 11:25:52 EET 2007

Στις Mon, 5 Feb 2007 11:05:19 +0200
Ο/Η "microminima" <microminima at gmail.com> έγραψε:

> Τώρα έπεσες στην περίπτωση! Είναι το forum του πασίγνωστου
> techteam.gr το οποίο όμως για κάποιο ανεξήγητο λόγο έχει πέσει από
> την περασμένη Πέμπτη (γι ' αυτό και δεν το ανέφερα νωρίτερα). Για
> κάποιον ακόμα πιο περίεργο λόγο εξακολουθεί να μη λειτουργεί μέχρι
> και σήμερα (Δευτέρα, πρωί). Θα πρέπει να έχουν σοβαρό πρόβλημα με τον
> server τους. Είμαι σίγουρος πάντως ότι σύντομα θα ξαναλειτουργήσει.

Μια χαρά δουλεύει για όλο αυτό το διάστημα -- τουλάχιστον εγώ δεν είχα
πρόβλημα πρόσβασης. Υπάρχουν κάποιες (ειδικές) περιπτώσεις που μπορεί
να κοπούν από το firewall κάποια IP ranges, και να είσουν μέσα σε αυτά.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org
PGP Key: http://members.hellug.gr/stavrosg/GnuPG.key
"Hello. I'm a signature virus.
Please copy me to your signature  to help me spread"