Suse 10.2 installation

kostas trizoni at pathfinder.gr
Mon Feb 5 04:01:33 EET 2007

Καλησπερα σας
Εχω εγκατεστημενο το Suse 10,1 και θελω να περασω στο 10,2. Απ'οσο ενημερωθηκα απο διαφορα forums το upgrade πιθανον να δημιουργησει προβληματα οποτε μαλλον πρεπει να επιλεξω clean-installation.
Κατεβασα το DVD και το CD Addon-Lang (Γιατι ετσι προτεινε το site της Novell). Στην πρωτη μου προσπαθεια ξεκινησα το προγραμμα της εγκαταστασης και επελεξα "Ελληνικα" σαν γλωσσα (κατι που εκανα παντα στις εγκαταστασεις Suse). Ομως, νωρις-νωρις το προγραμμα με ενημερωσε οτι δεν θα εχω υποστηριξη ελληνικων σε ολη τη διαδικασια και οτι θα επρεπε να χρησιμοποιισω το προσθετο CD. Ομως δεν με ενημερωνε που και πως θα χρησιμοποιηθει αυτο.
Σκεφτηκα οτι καπου παρακατω θα δινει τετοια επιλογη, ή αν μη τι αλλο θα γινεται μετα την ολοκληρωση της εγκαταστασης. Προχωρησα λοιπον μερικα βηματα και εφθασα στην "επιλογη πακετων", οπου ομως ηταν αδυνατον να προχωρησω σε επιλογη καθοσον πολλα απο αυτα εμφανιζονταν με ιερογλυφικα, προφανως ως αποτελεσμα οτι ενω ηταν οι περιγραφες στους στα ελληνικα το προγραμμα δεν αναγνωριζε την γλωσσα.
Ετσι λοιπον ματαιωσα την εγκατασταση και δεν προχωρησα παρακατω.
Εχει καποιος αντιμετωπισει κατι παραπλησιο για να βοηθησει?

Ευχαριστω εκ των προτερων.