den vlepei ta windows

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 11 21:45:20 EET 2007

On 2007-01-11 22:00, ubuntu at mail.gr wrote:
> λοιπόν καταρχάς σορρυ για ττην πολλαπλα αποστολή

Δεν τρέχει τίποτα.  Δεν χάθηκε κι ο κόσμος.  Απλά προτίμησε τη λίστα για
*νέα* threads/μηνύματα όταν ξεκινάς ένα καινούριο θέμα, και την
"απάντηση σε όλους" όταν απαντάς στη μέση ενός ανοιχτού θέματος/thread :)

> ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ: 1) ΤΟ ΠΑΡΤΙΤΙΟΝ ΤΟΥ UBUNTU ΣΤΟΝ DESKTOP ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
> ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΠΙΑ: βγάζει ενα μηνυμα duplicate or bad block in use
> αρα δεν μπορώ να τσεκάρω/αντιγράψω ρυθμίσεις οι οποιες λειτουργούσαν
> άψογα, στις ρυθμίσεις στο λαπτοπ μου.

Κατά πάσα πιθανότητα, ο δίσκος θέλει "fsck".  Ας το αφήσουμε αυτό προς
το παρόν όμως...

> 2) ενω στον desktop pc μου με το που εγκατεστησα το ubuntu ήμουνα
> online χωρίς να κάνω ΚΑΜΙΑ απολύτως ρύθμιση { εχω σύνδεση adsl kai με
> router} στο λαπτοπ δεν μπορώ να συνδεθώ στο ιντερνετ.
>
> σημειωση : στο παρτιτιον των windows sto laptop συνδέομαι κανονικά

Πολλοί φορητοί έχουν modem, αλλά το modem τους είναι σχεδιασμένο για να
παίζει "κάπως" καλά μόνο σε Windows.  Εγώ, συνήθως, προτιμώ να αφήνω το
κεντρικό PC να συνδέεται στο Internet και συνδέω το laptop με ένα μικρό
wireless access-point & mini-4-πορτο switch που έχω :)

Οι ρυθμίσεις για να μπει στο δίκτυο είτε μέσω wireless, είτε μέσω local
Ethernet σύνδεσης ο φορητός είναι τραγικά πιο απλές.  Απλά ενεργοποιείς
το DHCP κι έφυγες.