den vlepei ta windows

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Jan 11 19:06:42 EET 2007

On 2007-01-11 18:08, ubuntu at mail.gr wrote:
> γεια σας παιδια

Γεια σου και εσένα!

> ειναι το πρωτο εμαιλ που στελνω σε αυτη την λιστα

Το καταλάβαμε! :-P

Όταν *ξεκινάς* ένα thread στην λίστα απλά στέλνεις ένα mail στο
migrate2linux at lists.hellug.gr. Δεν υπάρχει λόγος να απευθύνεσαι
προσωπικά σε μέλη της λίστας. Όταν *απαντάς* σε κάποιο thread μπορείς να
χρησιμοποιείς το 'reply-to-all' (που υποψιάζομαι πως χρησιμοποίησες για
να στείλεις το μήνυμα σου). Δεν σε μαλώνω... έτσι? Μια επισήμανση
κάνω... :-)

> λοιπον ποιο ειναι το προβλημα που εχω¨:
>
> εγκατεστησα το ubuntu 6.10 sto καινουριο λαπτοπ που πηρα
> 100 gb skliro: 12 gb ntfs, 82gb  linux, 1024 mb linux-swap,
> καταρχας πριν μπει το λογοτυπο του ubuntu to bgazei ligo anaxromatismeno
> αλλα αυτο δεν ειναι προβλημα.

Ίσως -λέω ίσως- δεν έχεις συνηθίσει ακόμη τα χρώματα της TFT που μερικές
φορές είναι πολύ πιο έντονα από των CRT (υποθέτοντας πως έχεις CRT στο
desktop μηχάνημα σου).

> Το προβλημα ειναι οτι μεσα απο το ubuntu δεν βλεπει το παρτιτιον των
> windows

Υπάρχει το /etc/fstab. Μέσα σε αυτό είναι δηλωμένα όλα τα partitions τα
οποία μπορούν να προσαρτηθούν μέσα από το Linux σου. Δες αν είναι
δηλωμένο εκεί το partition των windows. Αν όχι μπορείς να δεις πως είναι
δηλωμένο στο αντίστοιχο αρχείο στο desktop σου (υποθέτοντας πως έχεις
και εκεί windows και linux) και να προσθέσεις κάτι αντίστοιχο στο
laptop. Για περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω:

http://ubuntuguide.org/wiki/Ubuntu_Edgy#How_to_mount_Windows_partitions_.28NTFS.29_on_boot-up.2C_and_allow_all_users_to_read_only

> και γενικα μου φαινεται σαν να μην συμπειριφερεται καλα στο λαπτοπ
> σιγουρα καμια σχεση με το πως συμπεριφερεται πανω στον παλιο μου
> σταθερο υπολογιστη πολυ χειροτερα και αυτο ειναι το περιεργο αφου το
> hardware του λαπτοπ ειναι κατα πολυ ανωτερο

Μάλλον θα πρέπει να δώσεις περισσότερα στοιχεία γι' αυτό. Τι ακριβώς
εννοείς "δεν συμπεριφέρεται καλά". Που αργεί, που κολλάει, κτλ.