Προβλημα mount στο SUSE

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Dec 18 15:26:18 EET 2006

On 2006-12-18 13:53, Zisis wrote:
> Καλησπέρα,
>
> έχω κ εγώ ενα πρόβλημα με το mount στα CD κ DVD 's. Το mount δεν
> γίνεται αυτόματα κ πρέπει κάθε φορά να το κάνω με το χέρι. Δοκίμασα
> να το κάνω auto στο fstab αλλα δεν δούλεψε κ δεν ξέρω πως δουλεύει το
> αρχείο. Γι' αυτό έχω επισυνάψει το αρχείο fstab για να το δεί όποιος
> ξέρει, θέλει κ μπορεί.

Ίσως τελικά το 'auto' να μην είναι η αιτία. Ρίχνοντας μια ματιά στο δικό
μου υπάρχει το 'noauto'. Μιας και σε 'μένα δουλεύει η αυτόματη
προσάρτηση, απ' όσο καταλαβαίνω την δουλειά της προσάρτησης την
αναλαμβάνει "χειροκίνητα" -στην περίπτωσή μου- το Gnome.

Όταν λες πως κάνεις mount με το χέρι δίνεις μόνο 'mount /dev/hda' ή του
δίνεις και άλλα options?