Πρόβλημα mount στα DVD (μόνο) σε Kubuntu

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Dec 17 22:58:56 EET 2006

On 2006-12-15 13:23, Constantine Dokolas wrote:
> Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα DVD. Δεν γίνονται αυτόματα mount όταν κλείνω το
> DVD-ROM drive (PX-130). Τα audio και data CDs δεν έχουν θέμα (μου βγάζει
> και το παραθυράκι που με ρωτάει τι θέλω να κάνω).
>
> Έχω 6.10 (Edgy), που να αρχίσω να κοιτάζω;

Στο /etc/fstab

Δες αν η συσκευή αυτή προσαρτάται με τo option 'auto'. Αν όχι μάλλον θα
το χρειαστείς. Μπορεί επίσης να είναι δηλωμένο το 'auto' αλλά να μην
έχει δηλωμένο το σωστό filesystem. Αν δεν καταλαβαίνεις τι λέει το
/etc/fstab, συμπεριέλαβε τις γραμμές που αφορούν την συσκευή του DVD-ROM
στην απάντησή σου για να ρίξει κάποιος μια ματιά.

Αυτό που λες για τα audio και data cds δεν το κατάλαβα. Μπορείς να
εξηγήσεις περισσότερο?