Re: σύνδεση στο internet

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Dec 5 18:01:38 EET 2006

On 12/5/06, Γιάννης Γκαβανούδης <gavanoud at otenet.gr> wrote:

> Καλησπέρα.
> Χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Το πρόβλημα. Εγκατέσρησα το ubuntu 6.0 αλλά δεν
> μπορώ/γνωρίζω να μπω στο ιντερνέτ. Δεν γνωρίζω τι ρυθμίσεις να βάλω ώστε να
> λειτουργήσει. Εχω σύνδεση dsl 786 otenet και το μοντεμ είναι το sagem fast
> 800 pstn. Αν μπορείτε να βοηθήσετε καλό θα κάνετε. Ευχαριστώ

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=201127 <- Εδώ θα βρεις
οδηγίες για το modem σου. Προσπάθησε να τις ακολουθήσεις και αν
κολλήσεις σε συγκεκριμένο σημείο μπορείς να ξαναρωτήσεις τη λίστα.

Πάντως η αγορά ενός ethernet ADSL modem/router θα λύσει οριστικά το
προβλημά σου, μια και τα ADSL modem/router με ethernet λειτουργούν
αυτόνομα από τον Η/Υ και το λειτουργικό του, και έτσι παίζουν σίγουρα
και πάντα ότι λειτουργικό και να τρέχει το pc. Ρυθμίζονται δε πολύ
απλά μέσα από ένα web interface.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras