einai fusiologiko?

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Nov 8 17:44:36 EET 2006

On 2006-11-08 16:10, Ioannis Dimakos wrote:

> Αν μπορώ να κάνω μια υπόθεση εργασίας (χωρίς βέβαια να είμαι και πολύ
> βέβαιος για την ορθότητά της):
>
> Δυο είναι τα "επικίνδυνα" sites για να κολλήσει ο firefox: sportime.gr
> και sportfm.gr  (και τα δυο έχουν πολλά flash/java στοιχεια που τρέχουν).

Το να κολλάει ο FF σε P4 @ 3 Ghz μου φαίνεται κάπως περίεργο. Κάποιες
σκέψεις που ίσως σε βοηθήσουν:

- Και στις δύο χρησιμοποιείς το πακέτο του FF από την διανομή σου ή αυτό
του Mozilla? (Στο παρελθόν έχω συναντήσει προβλήματα με πακέτα των
διανομών).
- Μήπως στο "αργό" μηχάνημα έχεις εγκαταστήσει κάποια πρόσθετα τα οποία
αλληλοσυγκρούονται ή είναι κάποιο προβληματικό? Προσπάθησε να τρέξεις
τον FF σε safemode και αν δεις αλλαγή απενεργοποίησε ένα-ένα τα
extensions για να δεις ποιο σου κάνει τι ζημιά - ΑΝ η αιτία είναι κάποιο
extension.
- Δοκίμασε και με ένα καινούργιο profile... ποτέ δεν ξέρεις!