ειμαι σε καλο δρομο

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Sat Nov 4 17:59:36 EET 2006

Στις 04-11-2006, ημέρα Σαβ, και ώρα 17:25 +0200, ο/η Γιώργος Πούλιος
έγραψε:

>          παρολο  που έβαλα την  γραμμη  στο /etc/fstab δεν βλεπω
>         αρχεια στο file system
>         με την εντολη more /etc/fstab βλεπω
>         LABEL=/                     /                          ext3
>         deafaults                       1   1
>         devpts                       /dev/pts                  devpts
>         gid=5,mode=620            0   0
>         tmpfs                       /dev/shm                tmpfs
>         deafaults                      0  0
>         proc                          /proc                     proc
>         deafaults                     0   0
>         sysfs                        /sys                      sysfs
> [...]

1) Προσπάθησε να ρυθμίσεις το mail client σου ώτσε να κλανει quote τα
μυνήματα.. Είναι εξαιρετικά κουραστικό για τους αλλους να διαβάσουν τα
μηνύματα σου.
2)το /ntfs που έγραψες στην δεύτερη στήλη αντιστοιχεί σε τέτοιo
κατάλογο? (Στη θέση του /ntfs βάle /mnt/nfts και μετά φτιάξε (ως
rοοτ)ένα κατάλογο ntfs στο κατάλογο /mnt (με την εντολή
mkdir /mnt/nfts ) ή με το διαχειριστή αρχειων σου (αν σε φοβίζει η
γραμμή εντολών)
3) Εν συντομία άλλαξε την γραμμή σε
/dev/hda5      /mnt/ntfs  nls=utf8,umask=0222 0 0  (αργότερα θα
καταλάβεις τους λόγους)
4) (και πιο σημαντiκό) Το Fedora δεν  υποστηρίζει αμέσως ntfs και θα
χρειαστεί να εγκαταστήσεις το πακέτo kmod-ntfs ( με την εντολή yum
install kmod-ntfs).. Θα μου πείς πως να το εγκαταστήσεις αφού έχεις
winmodem
5) Θα πρέπει να εγκαταστήσεις μόνο σου του Drivers για το Modem σου  δες
αυτό:
http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?s=&threadid=118250  (αν δεν καταφέρεις τίποτα άλλαξε modem....)