ΑΠΟ XP ΣΕ FEDORA 5

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Nov 2 21:32:41 EET 2006

On 2006-11-02 21:07, Γιώργος Πούλιος wrote:
> Στις 2/11/2006, Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε:
[...]
> δεν εχω καμια τυχη το μονο που μπορω να κανω ειναι να αρχισω να
> διαβασω βιβλια για linux γιατι αλλιως ... αν εχετε τιποτα υποψιν σας
> ή στα αγγλικα ή στα ελληνικα

Ήρεμα! Αν γίνεται τοποθέτησε τις απαντήσεις σου στο κάτω μέρος του
μηνύματος για να υπάρχει μια συνέχεια.

Απ' ότι φαίνεται έχεις πρόσβαση στο internet και έχεις και το pc με το
FC5 που έχει τα "προβλήματα". Απ' όσο ξέρω δεν χρειάζεσαι και τίποτα
άλλο... ;-)

Ο διαχειριστής πακέτων ενός συστήματος linux είναι από τα βασικά
πράγματα που πρέπει να μάθεις για την διανομή σου. Το FC βασίζεται στο
Redhat Pachage Manager (RPM) και το εργαλείο που χρησιμοποιεί είναι το
yum. Σε ένα οποιοδήποτε σύστημα linux δίνοντας την εντολή 'man' βλέπεις
το manual ενός προγράμματος. Π.χ. 'man man' θα σου εμφανίσει το manual
της man. Αν λοιπόν δώσεις 'man yum' θα πάρεις μια πρώτη γεύση για το πως
δουλεύει η yum. Με μια γρήγορη αναζήτηση στο
http://fedoraproject.org/wiki βρήκα το
http://fedoraproject.org/wiki/Tools/yum?action=show&redirect=Yum.
Μπορείς να δοκιμάσεις και εκεί.