ΑΠΟ XP ΣΕ FEDORA 5

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Nov 2 20:56:05 EET 2006

On 2006-11-02 20:32, Γιώργος Πούλιος wrote:
> Στις 2/11/2006, Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε:

> παλι το ιδιο :(

Α τώρα! Θα πρέπει να παίξεις λίγο με τον διαχειριστή πακέτων (RPM) του
συστήματός σου και να εγκαταστήσεις το πακέτο 'pciutils', στο οποίο αν
δεν κάνω λάθος ανήκει το 'lspci'. Και πάλι αν δεν κάνω λάθος, το YUM θα
σε βοηθήσει σε αυτό τον τομέα. Κάποιος "fedoras" πιστεύω θα σε βοηθήσει
σε αυτό εκτός και αν προταθεί άλλη λύση για το πως να ρυθμίσεις το modem
σου.

Μιας και μιλάμε για άλλο τρόπο, δώσε το παρακάτω μπας και παιδεύεσαι άδικα:

ls -lh /dev/modem