mount windows partitions

microminima microminima at gmail.com
Sun Oct 29 18:54:07 EET 2006

On 2006-10-29 17:01, Athanasios Kyriakopoulos wrote:
> Geia sas
> Exw egkatasthsei ubuntu linux 6.10 ston ena sklhro disko kai ston allo
> exw ta windows.Den mporw omws na dw ta arxeia twn windows mesa apo
 > linux.Giati sumbainei auto?Ti prepei na ruthmisw?
> Euxaristw

Στις σελίδες των παρακάτω links θα βρεις λύσεις σχεδόν για όλα τα προβλήματα
που μπορεί να αντιμετωπίσεις στο Ubuntu. Μάλιστα οι λύσεις που προτείνονται
είναι πολύ εύκολο να εκτελεστούν και απόλυτα κατανοητές. Ειλικρινά αξίζει
τον κόπο

Καταρχήν για το συγκεκριμένο πρόβλημα σε σχέση με τα windows, δες αυτό:
http://www.techteam.gr/index.php?showtopic=29913&st=60&p=265697&#entry265697

Όπως θα διαπίστωσες (αν το άνοιξες) οι οδηγίες στις οποίες σε παρέπεμψα
αποτελούν μικρό μέρος από μία πολυσέλιδη συζήτηση στην οποία αναφέρονται
λύσεις για διάφορα προβλήματα.
Το καλό είναι ότι στην αρχή της συζήτησης θα βρεις μία λίστα με όλα τα
προβλήματα σε τίτλους και με παραπομπές για το καθένα.
Για να καταλάβεις τι θέλω να πω ρίξε μια ματιά κι εδώ:
http://www.techteam.gr/index.php?showtopic=29913

Τέλος όλα τα παραπάνω περιλαμβάνονται σε μία και μόνο υποενότητα του φόρουμ
που λειτουργεί ο διαδικτυακός τόπος http://www.techteam.gr. Η υποενότητα
έχει τίτλο Ubuntu Linux και θα τη βρεις εδώ:
http://www.techteam.gr/index.php?showforum=1415
Κατά τη γνώμη μου το τελευταίο link που σου γράφω περιλαμβάνει, απλά και
κατανοητά όλα όσα χρειάζεται ένας ελληνόγλωσσος χρήστης ηλεκτρονικού
υπολογιστή για να χρησιμοποιήσει το Ubuntu.