No subject

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Sat Oct 28 16:46:43 EEST 2006

Στις Σάββατο 28 Οκτώβριος 2006 12:52, γράψατε:
Ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες και για το χρόνο που αφιέρωσες για να μου
απαντήσεις. Για κάποιον που ξεκινά με το linux τα πράγματα είναι λίγο
μπερδεμένα.

Θα δω τη μπορώ να καταφέρω με το Debian Package Manager, αν και μέχρι στιγμής
δεν κατάφερα να το εντοπίσω. Αυτά που καταφέρνω να χρησιμοποιώ  είναι τα:
Adept-installer και Adpet-Manager.

Κατά τη γνώμη σας, μήπως είναι πιο εύκολη η μετάβαση στο Linux, αν
χρησιμοποιήσει κανείς κάποιο εμπορικό πακέτο π.χ. Suse, που από ότι διάβασα
υπάρχει κάποια υποστήριξη?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ι. Μαργαριτόπουλος

--