request for help ( συγχρονισμός =?utf-8?b?IM+GzrHOus6tzrvPic69?=, ανάγνωση root =?utf-8?b?IM+GzrHOus6tzrvPic69?=)

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at yahoo.com
Fri Oct 27 20:43:30 EEST 2006

Είμαι κανούργιος χρήστης (περίπου 2-3 εβδομάδες του Kubuntu, έχω τη version
6.10) και ήθελα να ρωτήσω δυο απορίες που έχω, αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος
θα ήταν πάρα πολύ καλό
-Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που να συγχρονίζει φακέλους? (π.χ. για μεταφορά
αρχείον από το HD σε flash-stick ή σε εξωτερικό σκληρό δίσκο).
-Με το konqueror δεν μπορώ να δω τα αρχεία του root, μόνο ότι έχω στο /home
φαίνεται. Αν μπορώ να δω αυτούς τους φακέλους, είναι δυνατό να δημιουργήσω
στο root κάποιο φάκελο, αν ναι πως?
-Γενικά δεν καταφέρνω να εγκαταστήσω προγράμματα από πηγαίο κώδικα, μπορείτε
να μου υποδείξετε κάποιες οδηγίες ή κάποιο site?

Ευχαριστώ
Γιάννης Μαργαριτόπουλος

--
Dr. John T. Margaritopoulos