iso date format

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 27 20:16:02 EEST 2006

On 2006-10-27 19:28, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Εύκολο για εσένα! :-)

> Δεν γνωρίζω ποια είναι η διαδικασία και τι γνώσεις χρειάζεται για το
> reverse-engineering, όπως...

> ...δεν έχω τις γνώσεις για το πως να κάνω compile αυτό το συγκεκριμένο
> αρχείο και πως θα το περάσω ξανά στο σύστημά μου. Έχει τύχει στο
> παρελθόν να κάνω compile ολόκληρες εφαρμογές αλλά εκεί τα πράγματα
> ήταν... βατά! Σκέφτηκα λοιπόν μήπως το reverse-engineering ήταν πιο εύκολο.
>
> Ας υποθέσουμε πως βρίσκω των κώδικα του locale του Ubuntu. Μπορώ να κάνω
> compile μόνο το LC_TIME ή θα χρειαστεί να κάνω όλο το locale και από
> [...]

Δυστυχώς, εδώ εγώ πρέπει να πώ ``Δεν ξέρω''.

Πιθανόν, αν βρεις τον τρόπο με τον οποίο πακετάρονται τα πράγματα στο
Ubuntu, πώς προετοιμάζει κανείς ένα πακέτο, κλπ. κλπ.

Δεν έχω Ubuntu για να σου πω λεπτομέρειες για όλα αυτά :(

Ένας από τους βασικούς λόγους που το παράδειγμα (γιατί μόνο τέτοιο
ήταν), το έγραψα για το FreeBSD, ήταν ότι σε αυτό ήξερα ακριβώς *που*
είναι τα locale definitions και *πώς* να δοκιμάσω τις αλλαγές.