iso date format

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Oct 26 20:56:36 EEST 2006

On 2006-10-26 20:33, Giorgos Keramidas wrote:

> Μόνο που το "da_DK" είναι το locale της Δανίας.
>
> Αν δεν ζεις μόνιμα εκεί, δε νομίζω να σου αρέσουν ιδιαίτερα όλα τα άλλα
> που θα δεις με αυτό το locale.

Γι' αυτό και δεν το δοκίμασα! Υποψιάστηκα πως το LC_TIME δεν θα
επηρεάσει απλά την μορφή της ώρας αλλά και άλλα χαρακτηριστικά.

Οπότε το ερώτημα παραμένει. Πως "λέω" στο σύστημα μου να έχει την μορφή
YYYY-MM-DD HH:MM στην ημερομηνία/ώρα? Υπάρχει κάποια λίστα με τις
πιθανές τιμές που μπορεί να πάρει η LC_TIME? Μήπως π.χ. μπορώ να δώσω
κάτι σαν:

LC_TIME=YYYY-MM-DD HH:MM

Ή δέχεται μόνο τιμές που δηλώνουν το locale και τα υπόλοιπα τα
αναλαμβάνει το locale?