Πρακτική δυσκολία μετάβασης σε Linux

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Thu Oct 26 20:24:48 EEST 2006

KOSTAS wrote:

> Για σας..
>

> Ασχολούμαι επαγγελματικά με ανάπτυξη εμπορικών εφαρμογών (vb6, vbnet,
> sql), συνεπώς το πιθανότερο είναι να έχω κάποια περισσότερη άνεση
> κατανόησης του Linux από άλλους λιγότερο μυημένους χρήστες στην λογική
> των υπολογιστών.
>
> Μετά από την ενασχόληση μου μαζί του προ 2ετίας περίπου, για περίπου
> 2-3 ημέρες, το απεγκατέστησα αποδεχόμενος ότι δεν καταλάβαινα σχεδόν
> τίποτα.
>
> Θυμάμαι ότι μόνο για να βρω που ήταν ο HD και το CD μέσα από το
> περιβάλλον του, αισθάνθηκα θυμό και στο τέλος αγανάκτηση.

> [...]

Χαίρετε,

Επειδή τονίζετε στην επιστολή σας οτι ασχολείστε επαγγελματικά με την
ανάπτυξη εφαρμογών καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που γράφετε οτι δεν έχετε
άπειρο ελεύθερο χρόνο να ασχοληθείτε με το Linux. Η αλήθεια είναι οτι,
κανείς μας δεν έχει. Προσωπικά αυτό που θα σας συνιστούσα να κάνετε - αν
έχετε βέβαια την οικονομική δυνατότητα - είναι να αγοράζατε έναν
υπολογιστή στον οποίο να εγκαθιστούσατε μονο Linux και αν/όταν βρίσκατε
ελεύθερο χρόνο γι' αυτό το σκοπό να μην είχατε την έγνοια των αρχείων ή
της ορθότητας του συστήματος. Αν πάλι δεν έχετε την οικονομική
δυνατότητα να αγοράσετε ένα καινούργιο σύστημα, μπορείτε να βρείτε
κάποιο παλιό υπολογιστή (παλιά λέγαμε "βρες ένα 486", τώρα πια λέμε
"βρες ένα PentiumII"). Το Linux θα τρέξει! Άλλωστε γι' αυτό το λόγο
είναι σχεδιασμένο. Για να τρέχει με τις λιγότερες δυνατές απαιτήσεις εαν
αυτό είναι απαραίτητο. Τέλος, ακόμα και αν δεν μπορείτε να βρείτε
καθόλου καινούργιο "πειραματικό" υπολογιστή μπορείτε (αν είστε στην
Αθήνα) να περνάτε κάθε Τετάρτη απόγευμα από το εργαστήρι του HELLUG
(http://lab.hellug.gr) για να "πάρετε μια γεύση" αλλά και να συζητήσετε
με τα μέλη και τους φίλους του Linux στην Ελλάδα.

Κώστας