iso date format

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Oct 26 20:18:10 EEST 2006

On 2006-10-26 19:30, Kostas Papadimas wrote:
> Στις 26-10-2006, ημέρα Πεμ, και ώρα 16:15 +0300, ο/η Thanos έγραψε:

> Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταλάβει τι θες να κάνεις..
> Αν θες να αλλάξεις τον τρόπο που εμφανίζει την ημερομηνία ο TB λογικά
> πρέπει να πειράξεις το pref.js (βλ
> http://kb.mozillazine.org/Date_display_format ) .

Ναι ο στόχος αυτός είναι, να αλλάξω το format της ημερομηνίας-ώρας που
εμφανίζει ο ΤΒ. Οι επιλογές στο άρθρο που λες για το pref.js δεν
περιλαμβάνουν την μορφή που θέλω, δηλαδή YYYY-MM-DD HH:MM.

Όπως λέει η μορφή προβολής της ημερομηνίας-ώρας εξαρτάται και από τις
ρυθμίσεις του συστήματος (γι' αυτό και έθεσα γενικά την ερώτησή μου).
Λέει συγκεκριμένα πως αν θέλεις iso format θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις
το 'da_DK' locale στην τιμή της LC_TIME. Αυτό όμως θα επηρεάσει και την
ώρα (ζώνη), έτσι δεν είναι?