Προβλημα με Ελληνικους χαρακτηρες με τονους

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Oct 26 19:26:54 EEST 2006

On 2006-10-26 18:18, George Bihtas wrote:
> Δουλευω Gnome.
>
> Οταν γραφω locale βγαζει
>
> LANG=en_US.UTF-8
> LC_CTYPE="en_US.UTF-8"
> LC_NUMERIC="en_US.UTF-8"
> LC_TIME="en_US.UTF-8"
> LC_COLLATE="en_US.UTF-8"
> LC_MONETARY="en_US.UTF-8"
> LC_MESSAGES="en_US.UTF-8"
> LC_PAPER="en_US.UTF-8"
> LC_NAME="en_US.UTF-8"
> LC_ADDRESS="en_US.UTF-8"
> LC_TELEPHONE="en_US.UTF-8"
> LC_MEASUREMENT="en_US.UTF-8"
> LC_IDENTIFICATION="en_US.UTF-8"
> LC_ALL=

> [...]

Κάτι σαν θα θυμάμαι πως είχα αυτό το πρόβλημα και η αιτία ήταν το gtk.
Δεν δούλευε σε εφαρμογές gtk2 αν δεν κάνω λάθος... ή μήπως ήταν gtk1?
Έψαξα στα αρχεία της λίστας αλλά δεν μπόρεσα να εντοπίσω το σχετικό
thread. Ότι και να πω λάθος θα είναι...

ΥΓ.1: Γιώργο μην ξεχνάς να απαντάς και στην λίστα ή να την
συμπεριλαμβάνεις στο Cc.

ΥΓ.2: Η απάντησή μου δεν προσφέρει κανένα νέο στοιχείο, απλά απαντώ για
να φθάσει και στη λίστα η απάντηση του Γιώργου.