Προβλημα με Ελληνικους χαρακτηρες με τονους

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Oct 26 15:38:00 EEST 2006

George Bihtas wrote:
> Γεια σε ολους
>
> Εχω ενα προβλημα με τους ελληνικους χαρακτηρες.
> Εμφανιζονται ολοι κανονικα (πχ browser, οταν γραφω
> κειμενα κτλ)
> Το προβλημα μου ειναι οτι δεν εμφανιζονται οι
> χαρακτηρες που εχουν τονους.
> Τρεχω Debian 3.1 Sarge.

Έχεις ρυθμίσει το σύστημά σου σωστά ακολουθώντας τις οδηγίες στο
"Ελληνικά στο Linux"?

http://members.hellug.gr/djart/articles/grlinux/grlinux.html

Επίσης, σε τι γραφικό περιβάλλον δουλεύεις? KDE ή Gnome ή κάτι άλλο? Αν
θυμάμαι καλά κάτι είχε αναφερθεί για πρόβλημα με τόνους σε KDE ακόμα και
αν στο σύστημα ήταν σωστά ρυθμισμένο το locale και το πληκτρολόγιο.