FGLRX ATI DRIVERS @ OPENSUSE 10.1

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Fri Oct 6 16:51:23 EEST 2006

Stavros Giannouris wrote:
> Αν έχεις κάτω από 9500, θα πρέπει να δουλέψει η σειρά 28 και κάτω.
> (Αλλά μπορείς να δοκιμάσεις την τύχη σου με τον open source & AIGLX).
>
> Αλλιώς, θα βοηθούσε αν έδινες λίγο περισσότερα στοιχεία όσον αφορά το πως
> προσπάιθησες να το στήσεις.

Οχι, έχω την ATI RADEON 9500 και απ' όσο θυμάμαι τον εαυτό μου από μωρό
έχω βάλει drivers από 23 και πάνω. Παλαιότερα βέβαια είχα SuSE 9.1, 9.3
και 10.0 οπότε αυτό μάλλον είναι άσχετο. Ο τρόπος που το έστησα ήταν:

Φτιάχνω ένα εξειδικευμένο πακέτο για τη διανομή, το εγκαθιστώ μέσω του
rpm tool και μετά βάζω τους generic drivers της κάρτας. Έτσι κάνει όλος
ο κόσμος. Το θέμα είναι όμως ότι κατα την εγκατάσταση του rpm έχω errors
κάτι το οποίο συμβάλλει στο να κάνει μετά "νερά" το σύστημα. Τα "νερά"
είναι διάφορες γραμμές που εμφανίζονται στο άσχετο και παγώνει το
Desktop, ή κόλλημα του glxgears το οποίο ΦΤΑΝΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
ΑΛΛΑ ΚΟΛΛΑΕΙ. Επίσης κατα τη μετακίνηση των εικονιδίων ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ
GRID του Desktop και εμφανίζονται στιγμές που μένουν.  Ξαναλέω. Έχω
OPENSUSE 10.1 σε υπολογιστή AMD ATHLON MP (δηλαδή αρχιτεκτονικής IA32
και όχι AMD64).